čtvrtek 20. června 2013

Kdo vlastně jsem

Jsem 16ti letá holka jménem Michaela. Zde na blogu jako Mikaela.
V září nastupuji na čtyřleté gymnázium.
Kdybych tu měla říct, co mám ráda, tak je to cestování, úsměv a smích (nemám ráda, když se někdo neustále mračí), prázdniny, běh, dobré jídlo a cvičení (nesnáším to ale miluji to!). Pak samozřejmě rodinu, přátele a našeho pejska. Dále chodím na hokej. Je to super sport a skvělé místo, kde člověk hned přijde na lepší myšlenky a také jsem tam poznala ty nejlepší lidi. Naopak nesnáším falešné lidi, nevěru a ze všeho nejvíce lež. A za boha bych nesnědla játra!
Prý jsem namyšlená- říká holka, která mě zná od vidění. Takže obrázek o tom, jaká jsem, si o mě udělejte sami. Ale jsem žárlivá, okolí mě málokdy vidí bez úsměvu, v určitých chvílích umím být i sobecká, snící a věřím na osud! :D
Jak už jsem psala, zbožňuji cestování a mým největším snem je Amerika (nejvíce bych chtěla do New Yorku, Las Vegas a Los Angeles). Třeba se tam někdy podívám.
Co se týče hudby, tak je to různé. Nemám nejoblíbenějšího zpěváka, zpěvačku či skupinu. Poslouchám od všeho něco. Takže mám ráda jak pop, tak rock, i rap,..
Hrozně se mi líbí filmy jako je například LOL, Poslední píseň, Super náhradník,.. Jednoduše řečeno romantické filmy a komedie.
Seriály sleduji takové ty "novácké". Gympl, Ordinace, občas Ulice, ale na Helenu nic nemá! A partička je dobrá. A hrozně ráda na Markíze sleduji Extrémné premeny.
A tento blog.. není můj první. Už jsem jich měla tolik. Ale vždycky mě nějak přestaly bavit, chtěla jsem mít blog o jiném tématu nebo něco. Vím, že můj první blog byl jen kopírovaný. Pak přišla řada mých deníčků, pak i jedna stránka o mě a pak zase něco s deníčky. Chci, aby byl tento blog i o mě, takže tu bude jak něco z mého života, tak cvičení, jídla,..

Dear silence, | via Tumblr
(weheartit.com)

(keepcalmstudio.com)

Žádné komentáře:

Okomentovat