pátek 28. června 2013

Co se u mě děje

12. 6. jsme ve škole dělali KET zkoušky. Musím říci, že jsem to čekala těžší, protože ty otázky a všechno prostě tam bylo o dost jednodušší, než jsme procvičovali. Jediný, s čím nejsem moc spokojená, je speaking. Byla jsem nejvíc nervózní, úplně jsem se klepala a anglicky samozřejmě koktala (nervózní jsem i u normální prezentace, ať už české, nebo anglické), natož u zkoušek. Sice o nic nejde, svět se nezboří, když to neudělám, ale prostě..! :D No a i když jsem věděla, že bych tam měla co nejvíc mluvit a všechno to okecávat, abych hodně mluvila, tak jsem se vždycky zmohla jen na pár slovíček. Přitom jsem to uměla sakra! :D
   19.6. jsme si procházeli a říkali správné odpovědi u "reading and writing test" a myslím si, že to nedopadlo nejhůř. Když já už si prostě spoustu odpovědí nepamatovala. :D Ale uvidíme ještě co listening a ten speaking no. Nejhorší na tom je, že se to dozvím až někdy poslední týden.

20. 6. Tak obhajobu seminární práce mám za sebou. Jestli úspěšně, to nevím, to se dozvím za týden. Každopádně jsem byla nesmírně nervózní. Nesnáším, když mám normální prezentaci, natož když tam mám i lidi z vedení a když jsem to obhajovala já, tak tam přišel i ředitel. Hezký. Nicméně jsem strašně ráda, že už to mám za sebou a že to nemám až zítra.

21. 6. Šly jsme si s kamarádkou na gympl koupit nějaké učebnice, o kterých už víme, že je budeme potřebovat- byla tam totiž burza učebnic. Párkrát mi to tam prodali i za méně, než původně chtěli. Paráda. :D Ale lidí tam bylo tolik, že bylo docela těžký si to tam mezi nimi projít a hluk takový, že nebylo slyšet vlastního slova. Akorát 3 jsem z toho seznamu, co nám zatím dali, nesehnala a jak to vypadá, asi ani neseženu. Několika lidí (studentů) jsem se na to ptala a všichni mi řekli, že to tady neseženu. Tak uvidím ještě v září, kdy tam bude další burza a budu dokupovat zbytek (co nám teprve řeknou).

27.6. Dnes jsme se ve škole loučili s našimi prvňáčky a předali si dárečky. Upřímně, budou mi chybět, hlavně ta moje. Prožili jsme spolu spoustu školních akcí.. Pak následovalo předávání certifikátů. Ano, konečně vím, jak jsem dopadla v KET exams a v seminárkách. Seminárky mám za 2, kdybych to odevzdala včas, mohla jsem mít 1. A ty KET zkoušky jsem udělala. Aleluja! Bála jsem se jak něco a zajímavé je, že listening, kterého jsem se bála nejvíc, mám ze všeho nejlepší.

28.6. Pro nás asi ten nejhorší den. Vysvědčení. Bylo to snad poprvé v mém životě, co jsem ty prázdniny nechtěla. Nechtěla jsem se s nimi loučit, měla jsem je tam všechny hrozně ráda (spolužáky aji učitele). Slzy byly. Byly a nějak jsem se za to nestyděla, i když tam od nás byly tací, kteří byli celou dobu happy a měli řeči na nás, co je na tom jako k breku. Moc jsem je nechápala. Svým rozloučením s celým druhým stupněm jsme rozbrečeli skoro všechny učitelky i učitele, kteří tam byli. Dokonce i některé žáky z nižších ročníků. Měli jsme to hodně dojemné. Pojali jsme to trochu vzpomínkově no.. Ale je to divný pocit, když víte, že už se do té školy nikdy nevrátíte..


Žádné komentáře:

Okomentovat